12 martie 2011

rezumat

Nu am avut nici chef si nici dispozitia necesara sa scriu. Poate ca nici postul asta nu e o idee prea buna tinand cont ca nu sunt in cea mai buna forma. Mi-e dor de momentele in care scrisul era una din bucurii. Poate ca inca este, doar ca frustrarea, disperarea si nervii imi cam rapesc din orice bucurie. Am inceput terapia, doare ca naiba. Nu vad nici o imbunatatire si asta ma scoate din sarite mai ales ca eu nu sunt o persoana rabdatoare. Unde mai pui ca am racit foarte tare si imi ciuruieste sora mea venele, asta cand le nimereste ca in ultimul timp s-au ascuns, poate chiar au fugit.


Asa incepea postul meu, acum cred ca intelegeti de ce am lipsit o luna, nu?

1 comentarii:

Isabella spunea...

Am o informație excelentă pentru toată lumea de pe acest forum. Ați auzit despre o casetă de vrăji, pe nume Ogundele? Acest bărbat l-a readus pe soțul meu care m-a lăsat timp de 7 ani doar în 24 de ore cu puterile sale, numele meu este Isabella, El este real, contactează-l pe WhatsApp sau pe chatul lui Viber: +27638836445. El este puternic.

Trimiteți un comentariu