13 ianuarie 2011

Domnul Balaur

Pe parcursul vietii cunostem tot felul de oameni care au intr-un fel sau altul un impact, o influenta asupra noastra. Pentru mine o astfel de persoana este dl Balaur, zis si dl Director. Acest domn remarcabil mi-a influentat viata cel putin de un milion de ori si intotdeauna intr-un sens bun. Ii dedic acest post ca dovada a recunostintei pe care o am si din admiratie si dragoste nemarginita. Domnul Balaur e o persoana simpatica si amuzanta, care de multe ori cu un simplu gest te aduce de la extaz la agonie, asta datorita faptului ca e mai mult realist decat visator. Cu toate ca uneori ma scoate din minti si imi vine sa ii dau doua palme, tot dl Balaur e. Il admir foarte mult pentru reusitele sale pe plan profesional si uneori chiar il invidiez pentru tenacitatea, ambitia, determinarea si mai ales pasiunea de care da dovada. E un fel de model pentru mine, sper si eu sa ajung undeva sus prin propriile mele forte si nu de putine ori mi-am dorit sa fiu macar la fel de "tocilara" ca el. Am o parere foarte buna despre tine, dle Balaur, insa trebuie totusi sa recunosc ca uneori ma enervezi. Si asta pentru ca esti prea altruist, prea te gandesti la cei din jurul tau si mai putin la tine. In plus, ma enervezi cand aplici notiunile tale de psihologie pe mine, imi dau seama cand faci asta, sa stii! Si nu imi place cand tipi la mine, dar stiu ca in clipa urmatoare ne punem iar pe povesti si pe visat si iar radem ca doi nebuni.
Sper ca si voi, cei care cititi aceste randuri, sa aveti un domn Balaur in viata voastra, care sa va fie alaturi mereu, sa va sprijine, sa va sfatuiasca, sa va faca sa radeti.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu