12 ianuarie 2011

Anul asta...

La inceput de an cu totii ne propunem diverse lucruri in speranta ca se vor concretiza. Nici eu nu fac exceptie, am si eu visele si sperantele mele pentru 2011. Inainte de toate imi doresc ca toti ai mei sa fie sanatosi, iar bunicuta sa traiasca pe cat de mult posibil. Sper sa calatoresc mai mult anul asta. Imi propun sa dau cateva kilograme jos, sa nu mai fiu atat de lenesa si comoda. Anul asta nu o sa mai tac cand ceva ma va deranja, voi spune raspicat ce vreau si ce nu, fara sa imi mai pese atat de mult de parerea celor din jur. Vreau prieteni noi si reintalniri cu cei vechi. Imi doresc sa citesc mai mult, mult mai mult. Un job nou si captivant. Anul asta trebuie sa traiesc aventura vietii mele. Si lista ar putea continua la infinit...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu