23 decembrie 2010

I'm a dreamer


 
Poate ca pare inca un blog siropos, insa apropierea sarbatorilor ma face sa fiu de doua ori mai visatoare si romantica. In plus, daca ar fi sa scriu despre amanuntele din viata mea nu ar fi prea vesel si atunci incerc sa uit ca, de exemplu, am degetul aproape rupt, ca mama cu toate ca nu am voie sa fac efort se asteapta sa termin curatenia si sa fac salata de beuf , asa ca prefer sa scriu de sentimente mai frumoase. Cu totii avem problemele si frustrarile noastre, insa daca pentru o clipa ne-am gandi la ce e frumos in viata noastra, la persoanele care ne sunt atat de dragi poate ca am mai uita din ele sau le-am rezolva intr-un fel sau altul. Uneori ne ascundem sub pretextul ca o anumita situatie, actiune, intamplare nu a depins de noi, insa tind sa cred ca daca exista vointa, curaj si perseverenta jumatate din probleme ar disparea. Mereu am avut senzatia ca omul isi complica singur existenta, ca rezolvarea e mult mai simpla, dar ca alege intotdeauna calea mai grea...Genul acela de situatie in care nu iti vine sa crezi ca ar putea fi asa simplu totul, situatie in care nu observi ca rezolvarea e chiar sub nasul tau....Dar sa revenim la me being dreamy and romantic, motivul pentru care ultimele postari sunt asa mai...despre dragoste si sentimente. Asta poate e accentuat si de faptul ca iubesc si surpriza, sunt la randul meu iubita. Si pentru ca pentru mine iubirea e sublima, ea uneste oamenii, ii schimba, ii transforma si pe langa asta este si a fost intotdeauna un subiect inepuizabil...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu