23 decembrie 2010

Cleaning out my closet


Azi urasc tot si pe toata lumea. Azi mai mult ca oricand ma enerveaza prezenta voastra in jurul meu. Azi ma enerveaza absolut tot si nu vreau decat sa fiu eu cu mine undeva departe de tot si toate. Azi naiva si prostuta de mine s-a saturat si nu va mai suporta toanele si scuzele de rahat. De azi nu imi mai pasa decat de mine si de fericirea mea. De ce mi-ar mai pasa cand voi nici macar nu stiti ce simt, ce gandesc, ce ma doare? De ce sa ma mai agit cand oricum eforturile mele pentru voi sunt egale cu zero si nimic nu va mai multumeste? Azi am coborat cu picioarele pe pamant, voi fi egoista si rea si nu imi va mai pasa de lamentarile voastre perfide sau ca va deranjeaza, ca nu va convine. Inchei cu versurile lui Eminem:
And I just can’t keep living this way
So starting today, I’m breaking out of this cage
I’m standing up, Imma face my demons
I’m manning up, Imma hold my ground
I’ve had enough, now I’m so fed up
Time to put my life back together right now

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu