6 februarie 2011

sunny day

A sunny and happy day today. Dupa toata agitatia, in sfarsit, putin calm. Si ce poate fi mai linistitor decat o plimbare prin Herastrau, tinand cont ca erau cam 5-10 grade daca nu mai mult?  Dupa o portie de chipstix si o gura de aer curat(relativ) m-am simtit cu bateriile incarcate pe saptamana ce urmeaza. Insa pe lista de "things to do" era si sa merg la Hard Rock Cafe. Auzisem atatea chestii despre locul acesta magic, se facea si inca se face reclama la Europa Fm, incat imi doream sa ajung acolo. Asa ca de ce nu, doar eram in zona. De afara parea ca bate vantul si ca nu prea e agitatie. Inauntru o alta lume. Frumos, impresionant, spectaculos. Si totusi un loc in care nu cred ca m-as putea integra. Consider ca sunt o persoana simpla, normala. E un loc foarte select si plin de oameni fitzosi, cu conturi in banca si masina bengoasa la scara. Insa experienta a fost desavarsita. Decorul, muzica sunt...nici nu am cuvinte. Un ospatar te intampina ca in filme, te conduce la masa, iti ofera meniul si te lasa sa iti imaginezi bunatatile pe care le citesti acolo. Preturile sunt intr-adevar piperate, 45 lei un hamburger, de exemplu. Dar daca vrei ceva special, de ce nu?  Ar mai fi multe de spus, insa va las pe voi sa descoperiti...

1 comentarii:

Anonim spunea...

45 un ham? O.O Omg.

Si eu vreau in Herastrau, n-am fost niciodata. Miss you! >:D<

Ma bucur ca te simti mai bine. ^^ :*

Trimiteți un comentariu