4 februarie 2011

my fav

Astazi cititnd pe blogul Tomatei cu scufita despre gatit, bloguri cu retete si alte nebunii de genul, neputandu-ma abtine sa nu comentez m-am hotarat ce o sa pap. Sunt total innebunita dupa paste, insa nu orice fel de paste...Totul a inceput cu weekendul petrecut in Italia. Ca orice roman constincios, am intrat si in supermarket pentru preparate traditionale. Printre multe altele am cumparat si o sticla de ulei de masline, care trebuie sa spun miroase cu muuult mai bine decat cel cumparat de la greci, si bineinteles parmezan...Asa ca intr-o dupa-amiaza, plictisita si cu gandul de a face ceva cat mai simplu si mai repede, am convins toata casa sa facem paste fara carne si sos tomat, ci sa incercam ceva nou:paste aglio olio e peperoncino, adica paste cu usturoi, ulei de masline si ardei iute cu parmezan ras deasupra. Au iesit demential si de atunci au devenit preferatele mele. Asa ca dupa ce citisem la Tomata pe blog am fugit in bucatarie si am facut bineinteles pastele de care am vorbit, insa de data asta am adaugat si ciuperci. Si ca sa va faceti si voi o idee, adaug si poze.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu