23 februarie 2011

lately

S-au intamplat tot felul de chestii care m-au dat peste cap intr-un fel sau altul. Nu stiu cine sau cati ma citesc,daca o face cineva, insa simt nevoia sa imi explic mie, blogului meu, cititorilor motivele pentru care nu am scris si nu voi putea scrie o perioada.
  • postul precedent. Nu e usor sa pierzi pe cineva si chiar daca sunt totusi 6 ani de atunci luna februarie pentru mine e...mai delicata.
  • faptul ca ma simt trista. Cand sunt nervoasa, pot scrie fara nici o problema, poate chiar mult mai mult decat de obicei, lucru care din pacate nu se intampla cand sunt si trista.
  • alergatura dupa diverse acte, stim cu totii birocratia din Romania
  • operatiile pe care trebuie sa le fac. Intotdeauna mi-a fost frica de spitale si de ace, chiar daca sora mea e asistenta medicala. Iar faptul ca va trebui sa fac 2 operatii, oricat de simple si usoare ar parea, m-a dat peste cap. Una dintre ele poate fi amanata, nu ma deranjeaza asa tare sa respir pe gura, e mai simplu decat sa rezolv problema cu deviatia de sept, inca nu e o problema grava, sper sa nu ma ia durerile de cap/ochi insuportabile pentru ca atunci nu prea voi mai avea incotro. Mai greu e cu cealalta, care nu poate fi amanata, de fapt va avea loc chiar saptaman asta. Postam inainte de Craciun despre faptul ca mi-am rupt degetul. Si se pare ca intr-adevar era rupt, doar ca dl doctor nu a crezut la fel, am tratat problema asa cum mi-a zis dansul, adica fara o maare importanta si acum trebuie operatie. Ce dragut! Poate ca la prima vedere pare simplu, insa sunt totusi doua ore urmate apoi de o perioada de recuperate la kineto.
 Cam asta e si zic eu ca e indeajuns ca sa iti dea lumea usor peste cap.
See you next time! Cand o fi asta....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu