19 ianuarie 2011

Me wondering

Uneori sunt atat de dificila si enervanta ca nici macar eu nu ma mai suport. Si in momentele de genul nu pot sa nu ma intreb care or fi motivele pentru care tu ma iubesti. Suna copilaresc, dar as da orice sa stiu ce te face sa iti doresti sa te trezesti si maine langa mine, sa am certitudinea ca nu e din obisnuinta. Oare e pentru alinturile ciudate, pentru pupurile de bugsy, ca imi cade buza cand sunt suparata? Ma iubesti pentru ca in unele dimineti poti sa ma chinui cat vrei tu ca eu tot nu ma trezesc? Sau ca nu ma pot hotari ce periuta de dinti sa imi cumpar daca nu stiu si parerea ta? Sa fie oare pentru ca uneori te intampin cand vii de la munca cu acelasi tricou cu care am dormit, dandu-ti de inteles ca am lenevit toata ziua si nici macar dus nu am facut? Pentru modul in care mananc sau rad cand ma gadili in talpa piciorului? Ma iubesti pentru ca imi place sa adorm la pieptul tau sau ca atunci cand ne uitam la filme pe calculator eu trebuie sa rontai ceva si sa fac mizerie in pat? Si as putea continua cu intrebarile la infinit, insa una dintre ele e mai apasatoare dacat toate...Oare daca ai mai putea-o lua de la inceput, te-ai mai indragosti de mine?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu