25 decembrie 2010

Iubesc si-mi place...


Iubesc felul in care ma privesti...Iubesc cum imi vorbesti...Iubesc ca la jumatatea sarutului te simt cum zambesti...Iubesc mangaierea ta...Iubesc sa imi ciufulesti  parul....Iubesc sa fiu in preajma ta...Iubesc glumitele tale tampitele...Iubesc sa te privesc cum dormi...Iubesc sa stau la pieptul tau seara, dupa o zi nebuna si sa adorm ascultand cantecul inimii tale...Iubesc cand ma certi ca apoi sa ma impaci...Iubesc cand te prefaci ca imi ascunzi ceva doar ca sa te fugaresc prin casa...Imi place cand esti ingrijorat atunci cand nu mi-e bine si faci orice sa ma vezi zambind...Imi place cand te prefaci suparat, doar sa iti mai dau un pupic. Imi place cand iti musti buzele...Imi place ca ai grija de mine...Imi place ca ma suporti asa ciufutica cum sunt uneori...Imi place cand vrei atentie...Imi place cand te uiti la mine cu fatuca de Bugsy...Imi place cand ne certam care iubeste mai mult dintre noi doi... Iubesc sa te iubesc si-mi place, iar toate momentele astea nu le-as da pentru nimic in lume!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu