6 decembrie 2010

Inceputul

 "A journey of a thousand miles must begin with a single step." - Lao- Tzu 

Cum tu nu ai blog? E ca si cum nu ai tine pasul cu lumea, nu ai fi trendy sau mai rau, nu ai blog inseamna ca nu existi. Nu, nu incerc sa fiu trendy sau in pas cu lumea normala, totul a inceput la indemnul unor persoane dragi. Asa am ajuns sa ma trezesc in fata foii cu pixul in mana, lasand gandurile sa zboare in speranta ca va iesi ceva bun din asta. Numai ca asa-zisa foaie, demult demodata a fost inlocuita cu calculatorul, iar penita cu tastatura, trebuie sa tinem pasul cu tehnologia altfel am fi niste ciudati, nu? Oricat de nefiresc ar fi, sunt momente in care imi place sa fiu ciudata, asta poate pentru ca ciudat e de multe ori asociat cu diferit. Dar asta e alta poveste...Sa revenim...Inainte sa judeci, sa tii adevarate predici, mai bine apreciaza-mi curajul de a-mi deschide sufletul cu riscul de a fi calcat in picioare. Inainte de a da lectii de gramatica sau etica, gandeste-te ca atunci cand ai inspiratie,uneori poate in toiul noptii, mai omiti sa respecti toate normele si regulile gramaticale, dar asta nu inseamna ca nu le cunosti...Totusi sa nu cadem in cealalta extrema, ca nu pot accepta critici, sfaturi, pareri, numai ca as vrea totusi sa fie in limita bunului simt....Tuturor celor care citesc aceste randuri, bun venit in lumea si sufletul meu!

3 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Welcome, sunt curios cum va arata urmatorul post

Carmen Ioana spunea...

multumesc frumos, suflet naiv,ne cunoastem?

Suflet naiv spunea...

Nu, nu ne cunoastem.

Trimiteți un comentariu