11 iulie 2011

just a few things...nothing serious or important...

Azi mi-a ajuns cutitul la os...Asa ca o sa fiu rautacioasa si o sa zic fix ce gandesc fara sa imi mai pese daca va deranjeaza, doare sau supara. Maine poate o sa regret, dar azi simt ca trebuie sa stiti si sa va opriti. So dear family, stop fucking my heart and mind!

Mami iti multumesc ca incerci sa ma faci sa cred ca ti-ar fi dor de mine. Dar amandoua stim ca favorita nu sunt eu. Si nu ma mai deranjeaza acum.

Fratello, multumesc ca esti atat de deprimat si preocupat de bani, incat ai uitat sa ma intrebi daca am nevoie sa merg la doctor dupa ce mi-a explodat mancarea in fata sau cand m-am lovit la deget. Mai ai totusi nevoie de mine 18 zile ca sa iti ingrijesc copilul, poate ar trebui sa te gandesti si la asta.

Dle director, lasa prostiile, ai putea sa ma angajezi fara nici o problema. Doar ca nu vrei. Sa nu crezi ca nu sunt constienta de asta.

Sor'mea sa stii ca atunci cand ma simt deprimata si mai am si un atac de panica nu imi face bine sa tipi la mine. Si mai ales sa ma ironizezi cum ca am facut gaura in perete cu degetul meu operat atunci cand am cazut...din nou.

Marinarule, nu mai ai niciun drept sa te plangi in fata mea de cate probleme ai, mananca-ti gazonul si gata.

Iar tu babi nu mai fa promisiuni pe care amandoi stim ca nu le vei tine.



Azi ma simt oribil. Si voi toti ati contribuit la asta. Ma opresc aici, trebuie sa imi pun gheata la deget. Caci ma doare ca naiba. Da, stiu, irelevant.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu