27 iunie 2011

Part Two

Exagerezi, abia daca am schimbat doua cuvinte toata seara ,ii raspunse Dianei in timp ce isi facea loc printre mese. Ajunsa la baie simti ca trebuie neaparat sa isi retuseze machiajul. In sinea ei se certa ca nu a fost mai atenta la imbracamintea aleasa pentru seara asta. Se dadea cu glos cand Diana parca citindu-i gandurile ii spuse ca arata minunat. Un zambet ii lumina toata fata. Ah, iti place, chicoti Diana. Stiam eu ca o sa iti placa! Fara sa ii raspunda o lua de mana si intrasera din nou in restaurant. El rasfoia meniul cand au ajuns inapoi la masa. Isi ridica ochii spre ea. Privirea patrunzatoare o nauci, se chinui sa se aseze pe scaun mai repede. Diana intrerupse tacerea intrebandu-l daca a comandat desertul. "Nu m-am hotarat inca. O sa iau ce comanda si prietena ta." Pana sa raspunda o auzi e Diana:"Sigur o sa ia creme burlee, preferata ei." Se lasa tacerea. "Te deranjeaza ca am venit si eu? Nu ai vorbit mai deloc toata seara. Ma simt de parca am stricat toata distractia." O privi usor bosumflat. Oh, esti un dragut si imi cer scuze, sunt doar putin obosita, raspunse ea dintr-o rasuflare. Zambi satisfacut apoi comanda desertul. La plecare se oferi sa le duca acasa, Diana urma sa isi petreaca seara la ea. Ajunsi in fata blocului, spuse uimit: "Aici locuiesti? Dar...suntem vecini." Inseamna ca te-am scutit de inca un drum, spuse ea razand. "Esti frumoasa cand razi, ar trebui sa o faci mai des." Ea rosi. Diana interveni: "Imi pare rau ca stric momentul, dar eu chiar am nevoie la baie." Isi luara la revedere. Le privea indepartandu-se apoi fara sa stea prea mult pe ganduri din doi pasi ajunse in spatele ei si o trase de mana. Se intoarse spre el, dar pana sa zica ceva,o saruta...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu