23 iunie 2011

O zi frumoasa

De dimineata m-am trezit cu zambetul pe buze. Stiam ca va fi o zi diferita de celelalte pentru ca te-am visat, iubirea mea. Suntem cu o zi mai aproape de cea in care vom fi impreuna. Abia astept sa ma strangi in brate si sa ma saruti cum numai tu stii... Imi lipsesti mai mult decat iti dai seama.
Adelina s-a comportat si ea exemplar. Fara apa si servetele bagate in nasuc. Si eu parca am avut infinita rabdare astazi. Iar seara...seara a fost nebunie curata. Pentru putin timp am dat timpul inapoi si eram din nou copii: eu si fratele meu.  A fost un moment special pentru ca l-am simtit aproape, am simtit ca totusi exista o legatura intre noi. Am simtit ca pentru o clipa a uitat de toate problemele si s-a dat impreuna cu mine pe tobogan. Pentru prima data dupa ceva vreme am ras cu pofta.  Impreuna. Frate si sora.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu