10 februarie 2011

cu dedicatie


Stiu ca surprinde pe toata lumea placerea mea de a gati. Si ca se intampla sa va placa pozele si sa va faca...asa, putina pofta... Asa ca postul asta e special pentru Ioana. Sper sa nu salivezi prea mult. Si pentru ca sunt mai multe poze, trebuie sa spun si povestea. Am un frate fooooarte carcotas, dar pe care il iubesc mult. Si pentru ca m-a rugat frumos si eu nu pot sa il refuz, am ajuns sa stau o zi in bucatarie, incercand sa fac cat mai multe cu speranta ca il voi impresiona si in acelasi timp inveseli. Dupa pupaturile si imbratisarile primite, cred ca am cam reusit. Dar sa nu mai lungim vorba, gata cu suspansul, pozele:
 





2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine arata! :X

broscutza zambareatza spunea...

ok..asta arata =p~

Trimiteți un comentariu