13 decembrie 2010

My wishlist

Inca o chestie foarte populara. Mi se pare, asa putin egoista si copilareasca, insa ii gasesc si "utilitatea".
My wishlist nu e facuta ca rudele, prietenii sa se "simta" si sa puna mana de la mana sa imi indeplineasca macar una din "dorinte". E pentru mine, pentru ca uneori uit sa ma mai gandesc si la ce vreau eu, de cele mai multe ori sunt preocupata sa imi bucur iubitul, familia, prietenii. Si de ce nu, de amuzament.

Love at first sight:

Jocy Bag by Marc O'Polo


Poison(doar cel verde) by Christian Dior


Professional 88 Color Eye Shadow Palette Make Up Kit ( Matte si Warm)



L'oreal Professionnel- Hair products


Clinique even better make-up SPF 15





Love at second sight:


Clinique superbalanced make-up teint


Picard bag



Esprit bag

3 comentarii:

broscutza zambareatza spunea...

sa vezi ce lista de craciun am eu)):))

Carmen Ioana spunea...

uimeste-ma!

broscutza zambareatza spunea...

promit...te anunt imediat ce este gata:>:">

de fapt,acum ca vad toate imaginile:)):)) cred ca ma uimtesi tu:">

ps:si mie-mi plac gentile esprit:">...superbe:X

Trimiteți un comentariu