20 decembrie 2010

Missing



Am lipsit cateva zile, insa asta nu pentru ca am epuizat orice topic sau pentru ca m-a parasit inspiratia. Doar ca atunci cand scriu imi place sa fiu singura in incapere, altfel nu ma pot concentra si mai ales pentru ca s-au intamplat atat de multe….
 Am plecat din Bucuresti. Nu as fi vrut, dar a trebuit, cine altcineva ar fi ajutat-o pe mama cu curatenia si alte pregatiri de sarbatori ? Cine e cel mai mic si mai fraier ? Nu ma pot abtine sa nu intreb asta de fiecare data cand sunt santajata emotional de familia pentru a ma convinge sa fac ceva ce nu ma prea incanta. Dar asta e alta poveste, care sper sa se termine curand.
Apoi nu as fi putut sa lipsesc de la primul concurs de Miss si Mister din viata nepoteilor mei aflati in clasa aVa. Trebuia sa fiu acolo, sa ii vad emotionati si curiosi, facandu-si numarul la probele diverse si mai ales sa ii sustin. Plus ca cine i-ar mai fi filmat, ca sora mea cu tehnologia cam greu...
Intr-un fel ma bucur ca am venit, pentru ca imi place agitatia de dinainte de Craciun cu toate pregatirile care te epuizeaza si mai ales ca am reusit sa dau de capat problemei mele de sanatate, nu o sa mor, doar mi s-au umflat ganglionii. Acestea fiind spune, let’s roll !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu