31 decembrie 2010

Happy New Year!

A mai trecut inca un an. Acum ca e pe sfarsite nu vreau sa zic ca a fost unul rau, consider ca a fost un an complet mai degraba. A avut de tot si de toate, si bucurii si suparari si impliniri si esecuri si dragoste si dispret. Asa e viata, plina de neprevazut si de tot felul de momente placute si mai putin placute. As fi o netrebnica daca as gandi ca anul ce e pe duca a fost unul aiurea, naspa, rau, pentru ca am avut parte de el, asa cum a fost si pentru asta sunt recunoascatoare. Sunt pe lumea asta atatea suflete bolnave si poate pe patul de moarte si totusi nu si-au pierdut speranta, iar noi, astia ok mereu vedem partea goala a paharului. In loc sa ne bucuram de lucrurile pe care le avem, plangem dupa ce nu e. Nu, eu nu voi fi printre cei care voi spune ca anul asta nu a fost un an reusit. Si eu mi-am dorit pentru anul asta mult mai multe, dar nu sunt suparata ca nu s-au implinit, ma gandesc ca exista un motiv si pentru asta. Si trag nadejde ca poate se vor implini in anul ce vine. Asa ca pentru toti cei care cititi aceste randuri, va doresc ca toate dorintele neimplinite in 2010 sa devina realitate in 2011! La multi ani!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu