29 decembrie 2010

Despre Bogdan

Acum cativa ani, fratele meu a venit acasa cu o schimbare radicala de look. A fost atat de spectaculos, incat toata lumea intreba unde a fost, cine l-a tuns etc. Bineinteles, fiind si el incantat de alegerea facuta, a devenit client fidel. Cum si mie mi-a placut, incapatanta fiind, m-am tinut de capul fratelui meu pana mi-a cedat si m-a introdus in lumea lui Bogdan. De cand ma stiu am avut mereu parul atat de incapatanat ca niciodata nu-mi statea cum vroiam eu. Nu as fi crezut niciodata ca asta se va schimba vreodata. Insa, parul meu s-a indragostit pe loc de toate chestiile acelea complicate pe care le facea Bogdan si care mie, acasa, nu mi-ar fi iesit ever. Bogdan a fost cel care "m-a scapat" de culoarea abanosului, care m-a invatat diverse trucuri si mi-a recomandat anumite produse. Spre exemplu, la prima noastra intalnire, eram asa putin dezamagita de faptul ca nu imi va face breton a la Nelly Furtado( in videoclipul "Say it right") pe motiv ca nu ma avantajeaza, datorita formei fetei. Insa in momentul in care mi-a terminat de tuns si aranjat si ultima suvita, m-am trezit zambind larg. Trebuie sa spun: creeaza dependenta, pentru ca nu a fost data in care sa ma ridic de pe scaun fara sa fiu entuziasmata si foarte incantata de noua mea coafura. In plus, produsele folosite sunt profesionale. Eram putin sceptica in momentul in care Bogdan mi-a zis ca e mai bine sa imi nuantez parul decat sa il vopsesc(fara oxidant parul nu mai e atat de agresat). Ma gandeam numai la dusurile in care curgea apa colorata din parul meu datorita nuantatorului (been there done that), insa surpriza, asta nu mi s-a mai intamplat de cand se ocupa Bogdan de parul meu. Va veti intreba exasperati poate cine e Bogdan. Ei bine, el e un hairstylist simpatic, mereu cu zambetul pe buze si gata sa faca fericit pana si cel mai mofturos client. Il puteti gasi la Salonul Gioconda din Iasi(www.gioconda.terramold.ro).Adaug si ultima creatie semnata de Bogdan, bineinteles:

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna. Bogdan mai lucreaza la salonul Gioconda?

Carmen Ioana spunea...

Buna! Sunt happy sa te anunt ca Bogdan nu mai lucreaza la Gioconda, ci si-a deschis propriul lui salon, dupa inima si sufletul lui de artist! Il gasesti pe strada Lascar Catargi 43, iar ca modalitate de contact iti las 2 numere de telefon: 0232 454 055; 0743 068 100. Te rog sa imi lasi un comment cu experienta ta la Bogdan! :)

Anonim spunea...

Hei! Cred ca asteptai de mult sa-ti las parerea despre Bogdan, insa nu am mai ajuns atunci la el pentru ca eram foarte grabita si n-am mai avut rabdare sa primesc raspunsul tau. Am ajuns la Gioconda si nu l-am gasit pe Bogdan bineinteles. Ai putea sa-mi spui totusi cat costa tunsul la salonul lui Bogdan? Sper sa ajung la el macar o data. :)

Trimiteți un comentariu